"Kończymy pracę nad dokumentacją do złożenia wniosków. Jesteśmy w ostatniej fazie i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, jeszcze w III kw. rozpoczniemy oficjalną drogę wejścia na główny parkiet" - powiedział ISBtech Caban.

Carbon Studio planuje systematyczną dywersyfikację platform, na których dostępne są gry studia.

Reklama

"Jednym z naszych celów na najbliższy rok jest zintensyfikowanie działań na rynku chińskim. Podjęliśmy odpowiednie kroki, aby ukazać się tam z naszymi tytułami na najciekawszych chińskich goglach VR" - dodał członek zarządu spółki.

W planach Carbon Studio jest także zapowiedź min. jednego nowego tytułu VR w ciągu najbliższych miesięcy.

"Nieustannie pracujemy nad wieloma nowymi rozwiązaniami technologicznymi, jak i niezapowiedzianymi projektami. Kilka z nich znajduje się już w zaawansowanej fazie rozwoju, i mamy nadzieję, że już wkrótce pokażemy je światu. Oprócz wspomnianej gry w uniwersum 'Warhammera', intensywnie rozwijamy tryb kooperacji do 'The Wizards - Dark Times'. Prace są bardzo zaawansowane, mam nadzieję że niebawem będziemy mogli coś więcej pokazać. Nie zmienia się także planowana data premiery tego dodatku w końcówce bieżącego roku" - dodał Caban.

Carbon Studio specjalizuje się w tworzeniu i wydawaniu gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów technologii XR: Oculus, HTC Vive, PlayStation VR, Microsoft VR, Samsung Gear VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Carbon Studio stworzy grę przeznaczoną na wszystkie główne platformy VR, osadzoną w uniwersum "Warhammer: Age of Sigmar". Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2019 r.

Sebastian Gawłowski

(ISBnews/ ISBtech)