"Rozpoczęliśmy proces rewizji strategii Go.22, która wcześniej się sprawdziła w pandemii. Wyszliśmy z tej pandemii silniejsi. Aktualizacja będzie ciągłością, rewolucją, uzupełniona m.in. o HalfPrice. Strategia na pewno będzie bardziej ambitna, a szczegóły podamy jesienią" - powiedział Miłek podczas wideokonferencji.
Spółka chce m.in. sprawdzić czy HalfPrice przyjmie się na rynku niemieckojęzycznym.
"Sprzedaliśmy praktycznie wszystkie sklepy w Austrii oprócz trzech. Przekształcimy je na HalfPrice i zobaczymy jak się one sprawdzą na rynku niemieckojęzycznym. Przypominam, że są to najlepsze lokalizacje na rynku austriackim" - wskazał Miłek.
Dodał, że spółka jest zadowolona z obrotów osiąganych z m2 w sklepach HalfPrice.
W kwietniu Grupa CCC podała, że w tym roku w Polsce powstanie około 60 sklepów stacjonarnych nowej marki.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.
(ISBnews)