Najpopularniejsze artykuły tygodnia: 3-10 stycznia 2014
Czy warto kupować w sklepach Reserved, dlaczego kolejne marki uciekają z Polski i jak zagraniczne media oceniają polskich imigrantów pracujących na Wyspach - oto najlepsze artykuły minionego tygodnia na forsal.pl.
Czy warto kupować w sklepach Reserved, dlaczego kolejne marki uciekają z Polski i jak zagraniczne media oceniają polskich imigrantów pracujących na Wyspach - oto najlepsze artykuły minionego tygodnia na forsal.pl.
1 5. Powrót legendy polskiej motoryzacji – oto zdjęcia modelu nowej Warszawy 6 stycznia we wrocławskim warsztacie zaprezentowano styropianowy model „New Warsaw”, który ma nawiązywać do legendarnego auta Warszawa. W projekcie wskrzeszania Warszawy biorą udział także polskie firmy, które wspierają przedsięwzięcie reklamą, finansowo, w formie przekazanych części, a także służące pomocą przy wykonaniu poszczególnych elementów auta. Pierwsze testy drogowe prototypu zapowiadane są już na luty. Zobacz zdjęcia >>>
Agencja Gazeta / Fot. Joanna Dzikowska Agencja Gazeta
2 4. Szwedzkie media: Polscy imigranci pracują wydajniej niż Brytyjczycy Zdaniem szwedzkiej gazety "Dagens Nyheter", polscy przybysze pracują w Wielkiej Brytanii wydajniej niż jej obywatele i płacą podatki. Przenoszą się chętnie tam, gdzie jest praca. W mniejszym zakresie niż Brytyjczycy korzystają z zapomóg, rzadziej też potrzebują pomocy lekarskiej. Wszystko dlatego, że są młodzi i chcą pracować. Kraj zyskuje na obecności Polaków, a rząd Camerona nie przedstawił dotychczas obiecywanych dowodów, że jest inaczej. Czytaj cały artykuł >>>
Bloomberg / Jason Alden
3 3. Europejska mapa bezrobocia. Oto najnowsze statystyki z unijnego rynku pracy Stopa bezrobocia w Europie waha się od 4,8 proc. do ponad 27 proc. Najgorsza sytuacja na rynku pracy panuje wśród młodych mieszkańców naszego kontynentu. W Hiszpanii pracy nie ma prawie 60 proc. osób poniżej 25. roku życia. Czytaj cały artykuł >>>
Forsal.pl
4 2. Polacy wycinają zagraniczną konkurencję. Kolejne marki wycofują się z naszego kraju. Kilka kolejnych marek handlowych może w tym roku wycofać się z naszego rynku. Salony w Polsce zamykają Cottonfield i Jackpot – ich ostatnie placówki znikną do marca. Pod koniec 2013 r. sklepy zamknęła międzynarodowa sieć obuwnicza Nine West. Coraz częściej wśród handlowców mówi się, że w ślad za nimi pójdą francuskie marki odzieżowe Camaieu i Jacqueline Riu, perfumeryjna Marionnaud oraz obuwnicze Humanic i Bata. Czytaj cały artykuł >>>
DGP
5 1. Rybiński: Dlaczego kupuję w salonach Reserved, a nie w HM czy w Zarze. „Od polskich dziennikarzy i polskiej gazety należy oczekiwać wspierania polskich przedsiębiorców, a nie rzucania im kłód pod nogi” – pisze w felietonie Krzysztof Rybiński komentując decyzję firmy LPP, właściciela takich marek, jak Reserved czy Mohito, o przeniesieniu części praw do licencji na Cypr i do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. „Od Polaków należy oczekiwać, że będą kupować przede wszystkim w polskich sklepach, polskie produkty, bo w ten sposób polscy przedsiębiorcy będą mieli więcej pieniędzy na ekspansję, na tworzenie miejsc pracy. To jest właśnie ekonomiczny patriotyzm” – pisze dalej Rybiński. Czytaj cały artykuł >>>
Media
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję