W ujęciu narastającym za 7 miesięcy 2014 r. sprzedaż grupy Redan wyniosła 261,4 mln zł i wzrosła o ponad 7 proc. r/r, podano w komunikacie.

Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec lipca wyniosła 103,3 tys. m2, co oznacza wzrost o 4,3 proc. w odniesieniu do lipca 2013.

"W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w lipcu 2014 r. wyniósł 20,7 mln zł, co oznacza poziom o ponad 14% wyższy niż w lipcu roku poprzedzającego.

Sprzedaż po 7 miesiącach br. osiągnęła poziom 141,6 mln zł i była wyższa o ok. 14 proc. r./r. " - czytamy w komunikacie.

Sieć Textilmarket na koniec lipca składała się z 294 sklepów własnych o łącznej powierzchni 63,2 tys. m2, i była na poziomie niecałe 5% wyższym niż w lipcu 2013.

Reklama

"Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w lipcu 2014 r. wyniosła 16,9 mln zł i była wyższa o 0,8 proc. od osiągniętej w lipcu 2013 r.

Sprzedaż po 7 miesiącach br. wyniosła 119,8 mln zł, co oznacza poziom jak w analogicznym okresie roku poprzedzającego." - czytamy dalej.

>>> Czytaj też: Redan emituje akcje serii T dla Piengjai Wiśniewskiej za wkład niepienieżny

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lipca 2014r. miały łączną powierzchnię 40,1 tys. m2, tj. były na poziomie o 3,3% wyższym niż w lipcu 2013.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w lipcu 2014 r. osiągnęła poziom 2,1 mln zł, i wzrosła o 5,6 proc. w porównaniu do lipca 2013. W ujęciu narastającym za 7 miesięcy 2014 r. sprzedaż poprzez sklepy internetowe wyniosła 16,8 mln zł i wzrosła o ponad 10 proc. r./r.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. W 2013 r. spółka odnotowała 465,5 mln zł skonsolidowanych przychodów.