"W segmencie dyskontowym sprzedaż towarów w grudniu 2014 r. wyniosła 35,1 mln zł, co oznacza poziom o 24,4% wyższy niż w grudniu roku poprzedzającego. Sprzedaż towarów po 12 miesiącach br. osiągnęła 275,1 mln zł i wzrosła o 15,2% r/r " - czytamy w komunikacie.

"Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym grupy Redan w grudniu 2014 r. wyniosła 25,2 mln zł i była niższa o 2,8% od osiągniętej w grudniu 2013 r. (w tym sprzedaż towarów na rynku polskim wrosła o 11,8%, a na zagranicznym spadła o 53%)" - napisano dalej.

Sprzedaż na rynku modowym w 12 miesiącach ub.r. wyniosła 224,2 mln zł, co oznacza spadek o 1,0% r/r - w tym sprzedaż na rynku polskim wrosła o 12,8%, a na zagranicznym spadła o 33%, podano także.

Powierzchnia całej sieci grupy kapitałowej Redan na koniec grudnia wyniosła 107,8 tys. m2, co oznacza wzrost o 8,1% w skali roku.

Reklama

"Sieć Textilmarket na koniec grudnia składała się z 309 sklepów własnych o łącznej powierzchni 66,0 tys. m2 i była o 5,3% wyższa niż na koniec grudnia 2013" - czytamy także.

Natomiast punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec grudnia 2014 r. miały łączną powierzchnię 41,8 tys. m2, czyli na poziomie 7,4% wyższym niż rok wcześniej.

Sprzedaż zrealizowana poprzez sklepy internetowe osiągnęła w ub. miesiącu poziom 3,5 mln zł, i spadła o 6,8% w porównaniu do grudnia 2013. W ujęciu narastającym za 12 miesięcy 2014 r. sprzedaż w kanale e-commerce wyniosła 30,6 mln zł i wzrosła o 5,6% r./r.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.