Reklama

Reklama

Reklama

Najdziwniejszy park taborowy w Polsce. Oto pociągi Kolei Mazowieckich [ZDJĘCIA]

30 stycznia 2017, 06:14
To piętrowy wagon sterowniczy, dzięki któremu można zmieniać kierunek jazdy bez przepinania lokomotywy (to tzw. system „push-pull”. Koleje Mazowieckie kupiły w Pesie 22 wagony piętrowe i dwie lokomotywy. Tym samy Pesa weszła na nowy dla siebie rynek, nie unikając przy tym błędów. Dostawy były poważnie opóźnione. W porównaniu z piętrusami Bombardiera, mankamentem jest mało miejsca na głowy dla pasażerów na zewnętrznych fotelach na górnym pokładzie. „Piętrusy” służą do obsługi najbardziej obleganych połączeń przyspieszonych na Mazowszu, np. na trasach z Warszawy: do Skierniewic, Dęblina, Płocka i Radomia
To piętrowy wagon sterowniczy, dzięki któremu można zmieniać kierunek jazdy bez przepinania lokomotywy (to tzw. system „push-pull”. Koleje Mazowieckie kupiły w Pesie 22 wagony piętrowe i dwie lokomotywy. Tym samy Pesa weszła na nowy dla siebie rynek, nie unikając przy tym błędów. Dostawy były poważnie opóźnione. W porównaniu z piętrusami Bombardiera, mankamentem jest mało miejsca na głowy dla pasażerów na zewnętrznych fotelach na górnym pokładzie. „Piętrusy” służą do obsługi najbardziej obleganych połączeń przyspieszonych na Mazowszu, np. na trasach z Warszawy: do Skierniewic, Dęblina, Płocka i Radomia / Media
Do końca marca spółka Koleje Mazowieckie - drugi przewoźnik w Polsce pod względem liczby pasażerów z 21-proc. udziałem w rynku - ogłosi rekordowy przetarg na 71 nowych pociągów. To zamówienie o wartości wyższej niż 20 pociągów Pendolino, które przewoźnik PKP Intercity wprowadzał do ruchu w 2014 i 2015 r. Koleje Mazowieckie chcą kupić aż tyle pojazdów od jednego producenta, bo dążą do ujednolicenia taboru. Dzisiaj używają aż 18 typów pociągów! Oto, jak wygląda ten najbardziej różnorodny i najdziwniejszy park taborowy w Polsce.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak