Jak podaje agencja Bloomberg, azjatycki producent sprzętu elektronicznego zamierza w tym roku szturmem podbić globalne rynki elektroniczne. Podczas ostatniego spotkania akcjonariuszy Choi Gee Sung stwierdził, że firma w 2010 roku ma do zrealizowania dwa podstawowe cele. Pierwszym z nich jest wzrost wolumenu sprzedaży produktów Samsunga, a drugim wyższy niż w 2009 roku zysk operacyjny.

Plan jest ambitny i trudny do wykonania, biorąc pod uwagę, że 2009 rok był dla Samsunga rekordowy zarówno pod względem wielkości sprzedaży, jak i zysku operacyjnego. Jednak, jak stwierdził Choi Gee Sung, nawet w obliczu wahań kursów walutowych i dość niepewnej sytuacji na rynkach finansowych, plan i tak uda się zrealizować. Kluczem do sukcesu ma być wzrost cenowej konkurencyjności produktów Samsunga. Niższe niż u konkurencji ceny produktów o podobnej jakości mają bowiem przyciągnąć do salonów firmy rzesze klientów. A dzięki rosnącemu popytowi śmiałe marzenia Gee Sunga o dwucyfrowym wzroście sprzedaży uda się urzeczywistnić.