marketing Cherrypick Games: Zyski z 'My Beauty Spa' wzrosną w najbliższych miesiącach 20 lipca 2021, 14:58 One More Level przesunęła premierę 'Gods Trigger' na I kw. 2019 r. 22 lipca 2021, 06:00 Noobz from Poland chce zadebiutować na NewConnect w I kw. 2019 r. 2 maja 2020, 05:42 Nestmedic sprzedał 143 tys. akcji, środki przeznaczy na system Pregnabit 22 lipca 2021, 18:23 Reklama Idea Bank podjął współpracę z Polską Ligą Esportową 30 kwietnia 2020, 15:05 Summa Linguae Technologies chce utrzymać 30-40% dynamikę wzrostu rocznie 1 maja 2020, 06:47 PKP Cargo: Wpływ strategii na wzrost EBITDA to min. +20% w 2023 r. 3 maja 2020, 04:31 Kool2Play chce wydać 8 gier w 2 lata i zadebiutować na New Connect w 2019 3 maja 2020, 05:39 Reklama Reklama coraz częściej sięga po historię. Często z fatalnym skutkiem 30 kwietnia 2020, 10:49 Rada nadzorcza IMS pozytywnie zaopiniowała projekt 'Muzola' 17 lipca 2021, 13:50 Reklama Sare: Przesunięcia budżetów przez klientów pozytywnie wpłyną na wyniki IV kw. 2 maja 2020, 11:14 Sare miało 0,36 mln zł straty netto, 0,23 mln zł straty EBIT w III kw. 2018 r. 2 maja 2020, 04:41 Sportowa ośmiornica rośnie w siłę. Jak Cristiano Ronaldo wstrząsnął włoską giełdą 2 maja 2020, 21:36 IMS chce uczestniczyć w zawiązaniu spółki do projektu szaf grających Muzola 1 maja 2020, 18:38 LPP miało 91,56 mln zł zysku netto, 217,42 mln zł EBITDA w III kw. 2018 r. 30 kwietnia 2020, 09:42 Oto najbardziej medialne marki na polskim rynku [RANKING] 14 września 2021, 13:22 7Levels: Gra 'Castle of Heart' zadebiutuje w Japonii 29 listopada 1 maja 2020, 07:43 Larq prognozuje m.in. 16,4 mln zł EBITDA Nextbike Polska na 2018 r. 1 maja 2020, 08:27 7Levels ma zabezpieczone środki na dokończenie i marketing nowej gry 30 kwietnia 2020, 14:15 Creepy Jar: Koszty gry 'Green Hell' zwróciły się w 6 tygodni od premiery 21 lipca 2021, 12:05 Reklama Ferrum miało wstępnie ok. 2,73 mln zł zysku netto w I poł. 2018 r. 2 maja 2020, 00:28 Łączne przychody 22 agencji PR wyniosły 220 mln zł w 2017 roku 2 maja 2020, 07:58 IMS liczy na sfinalizowanie przejęcia APR na początku października 3 maja 2020, 06:14 Grupa AB miało 60,95 mln zł zysku netto, 98,03 mln zł zysku EBIT w 2017: 2018 3 maja 2020, 03:23 Larq zawarł umowę inwestycyjną dotycząca spółki YouLead 30 kwietnia 2020, 23:41 Dzwonią i dzwonią, bo prawo nie działa. Czy jest sposób na irytujące telefony od telemarketerów? 1 maja 2020, 05:58 Za mistrzostwa gospodarze płacą ludziom szczęściem 11 maja 2020, 07:35 Krzyżowcy w biznesie. Ideologiczna indoktrynacja w pakiecie z pastą do zębów i gumą do żucia 2 maja 2020, 23:34 Akcjonariusze IMS zdecydowali o wypłacie 0,24 zł dywidendy na akcję 2 maja 2020, 07:47 IMS miał 2,26 mln zł zysku netto, 3,91 mln zł EBITDA w I kw. 2018 r. 2 maja 2020, 18:42 Reklama Akcjonariusze Sare zdecydują 21 VI o niewypłacaniu dywidendy 18 lipca 2021, 08:02 Akcjonariusze BZ WBK zdecydowali o zmianie na nazwy na Santander Bank Polska 2 maja 2020, 08:00 Amerykanie przywiązują się do marek. Lubią te, z którymi mają dużą styczność 1 maja 2020, 02:41 Lotnisko Chopina odprawiło ok. 5 mln pasażerów w pierwszych czterech miesiącach tego roku 1 maja 2020, 07:27 Marketingowy samobój. Adidas wycofał się ze sprzedaży produktu z symboliką ZSRR 3 maja 2020, 01:13 Kapiszewski: Kiełbasa, wódka i Kusznierewicz, czyli jak budujemy markę „Polska” [OPINIA] 11 maja 2020, 07:33 Państwa swój wizerunek budują latami, a tracą w kilka sekund 30 kwietnia 2020, 13:14 Rada nadzorcza KGHM ogłosiła konkurs na stanowisko prezesa i wiceprezesa 1 maja 2020, 21:11 Polska potrzebuje dobrego marketingu [OPINIA] 11 maja 2020, 07:32 Grupa Żywiec skoncentruje się na rozwoju piw bezalkoholowych w tym roku 2 maja 2020, 15:49 Reklama poprzednia następna Newsletter Drukuj Skopiuj link Zgłoś błąd na stronie