Boty i fikcyjni użytkownicy sieci stają się plagą indyjskich reklamodawców

19 marca 2019, 06:30 | Aktualizacja: 19.03.2019, 10:36
Źródło:Media
Boty i fikcyjni użytkownicy sieci stają się plagą indyjskich reklamodawców

Boty i fikcyjni użytkownicy sieci stają się plagą indyjskich reklamodawcówźródło: ShutterStock

Oszustwa w sieci kosztowały w zeszłym roku indyjskich reklamodawców aż 1,63 mld dol. - pisze Quartz.

wróć do artykułu

Polub Forsal.pl

Reklama

Komentarze (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze