"Spadek przychodów ze sprzedaży Grupy Kapitałowej jest w głównej mierze spowodowany spadkiem sprzedaży hurtowej" - czytamy w komunikacie. Sprzedaż detaliczna sklepów własnych: "gino rossi", "geox", "vanita" wyniosła 38,7 mln zł (odnotowano 2,75% wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego), natomiast sklepów własnych z marką "simple" w wysokości 22,6 mln zł (odnotowano 49,1% wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego).

"Istotny wpływ na wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży Grupy Kapitałowej miała sprzedaż detaliczna sklepów firmowych: "gino rossi", "simple", "geox" oraz "vanita". Jej udział w skonsolidowanej sprzedaży ogółem w okresie styczeń - czerwiec 2009 r. wyniósł 71,5%. W porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, sprzedaż detaliczna w Grupie Kapitałowej wzrosła o 16,1%" - czytamy dalej. Spółka poinformowało również, że w związku z utratą kontroli nad spółką Lugano, zarząd Gino Rossi postanowił w raporcie o skonsolidowanych przychodach ze sprzedaży nie ujmować danych finansowych Lugano.

Spółka Gino Rossi miała 6,99 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2009 roku wobec 5,01 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 43,11 mln zł wobec 53,74 mln zł rok wcześniej.

Wiadomości giełdowe w serwisie Forsal.pl

Reklama