"Zaledwie 215 tys. biletów sprzedano na 'Bitwę Warszawską', pierwszą polską produkcję 3D, w trakcie premierowego weekendu. To oznacza słabe otwarcie (...). Cinema City i Multikino komentują jednak, że 'Katyń' miał podobnie słaby wynik a pomimo to w sumie sprzedano ponad 3 mln biletów na ten film" - czytamy w komentarzu analityków DM BZ WBK.

Według nich, operatorzy kin nadal sądzą, że duża liczba kopii 3D i wprowadzenie do kin wersji 2D może być receptą na komercyjny sukces filmu. Według danych podanych przez serwis Stopklatka.pl w pierwszym tygodniu wyświetlania obejrzało 214,9 tysiąca widzów.

>>> Czytaj też: UltraViolet i chmura - ostatnia szansa Hollywood

Oznacza to, że było to piąte tegoroczne otwarcie pod względem frekwencji. Stopklatka.pl zwraca uwagę, że w ostatni weekend frewkencja w kinach ogólnie była słaba a operatorzy sprzedali łącznie 388 tys. biletów.

Reklama