W samym II kwartale tego roku przychody wyniosły 192,1 mln zł i były niższe o 13,3% w porównaniu z analogicznym okresem ub. roku.

„Na przychody grupy w roku ubiegłym istotny wpływ miały Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFAEURO 2012 rozgrywane w czerwcu, które przełożyły się na wysoki poziom średniej ceny i przychodu na jeden dostępny pokój" – zaznaczyła spółka w komunikacie.

Spółka podała, że frekwencja w Grupie Hotelowej Orbis w I półroczu 2013 r. wyniosła 55,7% wobec 50,7% rok wcześniej. W samym II kwartale tego roku frekwencja wzrosła do 65,8% wobec 59,6% rok wcześniej.

Średnia cena za pokój (ARR) bez podatku VAT wyniosła 204,7 zł w I półroczu 2013 i była niższa o 21,5% r/r, zaś w II kwartale cena ta sięgnęła 214,1 zł i była niższa o 25,5% w skali roku.

Reklama

Hotele Grupy działają markami należącymi do Accor: Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis budget i ibis Styles, a także pod polską marką Orbis Hotels, oferując usługi w standardach od pięciu do jednej gwiazdki. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 707,24 mln zł w 2012 r.