Strata operacyjna wyniosła 1,8 mln zł wobec 0,74 mln zł straty rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży sięgnęły 3,76 mln zł w I poł. 2023 r. wobec 4,43 mln zł rok wcześniej.

"W pierwszym półroczu 2023 r. gry spółki zostały pobrane 40,6 mln razy wobec 22,9 mln w pierwszym i 36,0 mln w drugim półroczu 2022 r. W przeważającej większości były to tytuły dedykowane urządzeniom mobilnym, z czego: 'Moto Rider GO': 14,7 mln pobrań, 'Top Speed': 7,6 mln pobrań, 'Bike Clash': 4 mln pobrań, 'Top Speed 2': 3,3 mln pobrań, pozostałe: 10,9 mln pobrań" - czytamy w sprawozdaniu zarządu.

T-Bull to polskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i dystrybucją gier mobilnych. Specjalizuje się w tworzeniu gier mobilnych opartych na modelu płatności Free-to-Play (F2P). W 2018 r. spółka zadebiutowała na głównym rynku GPW.

Reklama

(ISBnews)