Reklama

Reklama

Reklama

Chcesz być lepszym negocjatorem? Postępuj według tych 5 kroków

2 stycznia 2016, 07:45
By uniknąć budowania atmosfery „walki” przygotuj propozycję, która będzie miała formę pakietu. Wykorzystywanie tego typu oferty jest szczególnie skuteczne w przypadku osób, które nie posiadają dużej siły przetargowej. Jeśli w czasie solidnych przygotowań uda ci się znaleźć źródło potencjalnej wartości – na przykład odkrycie emocjonalnych potrzeb negocjacyjnego partnera albo coś, co pomoże mu zachować twarz przed przełożonym – wtedy będziesz mógł zaproponować pakiet propozycji uwzględniający te elementy i korzystny dla siebie.
By uniknąć budowania atmosfery „walki” przygotuj propozycję, która będzie miała formę pakietu. Wykorzystywanie tego typu oferty jest szczególnie skuteczne w przypadku osób, które nie posiadają dużej siły przetargowej. Jeśli w czasie solidnych przygotowań uda ci się znaleźć źródło potencjalnej wartości – na przykład odkrycie emocjonalnych potrzeb negocjacyjnego partnera albo coś, co pomoże mu zachować twarz przed przełożonym – wtedy będziesz mógł zaproponować pakiet propozycji uwzględniający te elementy i korzystny dla siebie. / ShutterStock
Większość współczesnych teorii negocjacji traktuje ten proces jak pole bitwy, na którym walczące strony postępują racjonalnie w oparciu o własne interesy. Istnieje jednak inny skuteczny sposób na zakończenie sukcesem pertraktacji.
Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak