"To, że kolejny istotny międzynarodowy gracz decyduje się na współpracę z naszą firmą, potwierdza, jak szybko Paczkomaty InPost rewolucjonizują rynek pocztowo-kurierski na świecie. Nasz sukces budujemy w oparciu o efektywną kooperację z czołowymi operatorami pocztowymi, do których należą m.in.: Australia Post, Saudi Post, Correos Chile, Íslandspóstur, Cyprus Post czy Eesti Post (...)" - powiedział prezes Grupy Integer.pl Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.

W najbliższych miesiącach pierwsze Paczkomaty zostaną rozlokowane na Kostaryce, w Salwadorze oraz Gwatemali. Drugi etap ekspansji obejmie z kolei: Jamajkę, Dominikanę, Barbados, Panamę oraz Trynidad i Tobago. Całość strategii amerykańskiego kuriera zakłada uruchomienie łącznie ponad 100 maszyn, podano również.

Aeropost proponuje konsumentom z Ameryki Południowej rozwiązania z zakresu transgranicznych dostaw towarów pochodzących z rynku e-commerce w Stanach Zjednoczonych. Sieć Aeropost obecna jest w 38 krajach, w których firma - za pośrednictwem swoich 100 sklepów – umożliwia klientom dokonywanie płatności, odbiór przesyłek oraz pomoc w dokonywaniu zakupów online.

>>> Czytaj też: InPost do połowy 2014 r. będzie miał 2000 paczkomatów w Wielkiej Brytanii

Reklama

Integer.pl przypomina, że do końca tego roku na całym świecie funkcjonować będzie - w różnych modelach biznesowych - około 2.750 tych terminali. Paczkomaty InPost są już dostępne w 15 krajach na całym świecie - w ciągu 2 lat podbiły oprócz Polski: Arabię Saudyjską, Australię, Chile, Wielką Brytanię, Irlandię, Islandię, a także Litwę, Łotwę, Ukrainę, Estonię, Rosję, Cypr, Słowację oraz w Czechy. Trwają prace nad pozyskaniem około 6000 lokalizacji na kolejne urządzenia.

Integer.pl to właściciel InPost, alternatywnego operatora pocztowego. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki sięgnęły 281,93 mln zł w 2012 r. wobec 248,96 mln zł rok wcześniej.

>>> Polecamy: Moda na sklepy internetowe. Największe polskie marki wchodzą do e-commerce