Nowy samochód możemy mieć już co dwa lata. I to z serwisem i ubezpieczeniem. Wszystko już od 600 zł miesięcznie (dla takich aut, jak corsa, fiesta czy saris). Za leasingowanie droższych samochodów z segmentu D, np. mercedesa, trzeba już będzie zapłacić 1,5 tys. miesięcznie.

Jedyne, o co trzeba będzie zadbać przy dzierżawie aut, to tankowanie paliwa. Całą resztę, czyli serwisowanie, koszty przeglądu czy wymianę opon pokrywa Raiffeisen Leasing Polska, do którego należy samochód. Raiffeisen bierze też na siebie wszelkie formalności związane ze skutkami stłuczek czy wypadków i udostępnia samochód zastępczy.

>>> Czytaj też: Koniec z cofaniem licznika w używanych samochodach

Głównym ograniczeniem oferty będzie limit przebiegu auta – do standardowych 15-20 tys. km przejechanych rocznie. Po okresie użytkowania klient oddaje kluczyli do samochodu i kończy umowę, albo wybiera kolejne auto - wyjaśnia Puls Biznesu.

Reklama

Jak tłumaczą Pulsowi Biznesu przedstawiciele Raiffeisena, nowy produkt ma być skierowany głównie młodych osób poszukujących pierwszego samochodu oraz do rodzin, którym przydałoby się drugie auto.

Czytaj więcej na ten temat w Pulsie Biznesu.