Przychody ze sprzedaży detalicznej w segmencie odzieżowym w styczniu 2014 r. wyniosły ok. 16,9 mln zł co oznacza poziom o ok. 6,8 proc. wyższy w ujęciu rocznym.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim wyniosły około 10,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w styczniu 2013 roku o ok. 6,3 proc..

Dominująca działalność operacyjna Vistula Group S.A. związana jest aktualnie z rozwojem marek odzieżowych Vistula, Wólczanka, Deni Cler Milano oraz marki reprezentującej tradycyjne jubilerstwo W.Kruk.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

Reklama