„Rozwijanie portfolio i otwieranie się na nowe grupy klientów w tej branży, obok dynamicznej rozbudowy sieci dystrybucji, jest kluczem do sukcesu. Naszym celem jest dostarczanie modnej odzieży, w zróżnicowanej stylistyce, jak największej grupie odbiorców w kolejnych miastach i krajach" – powiedział wiceprezes LPP, odpowiedzialny m.in. za markę Tallinder, Hubert Komorowski.

Prace nad nowym brandem, począwszy od przygotowania koncepcji marki, trwały półtora roku.

Tallinder jest marką z segmentu premium dedykowaną osobom powyżej 30 roku życia, które kreując swój wizerunek wyznają zasadę 'less is more' i poszukują ponadczasowych, eleganckich projektów, które będą dopełnieniem ich dynamicznego, nowoczesnego stylu życia. W kolekcji marki klienci znajdą zarówno linię damską, jak i męską, składające się z ubrań oraz akcesoriów i butów. Modele nowej marki powstają w gdańskiej centrali LPP, a produkcja ok. 70% kolekcji zlecana jest w Europie – w Polsce, we Włoszech, Portugalii oraz w Turcji" – podała spółka w komunikacie. 

LPP planuje kolejne otwarcia nowych salonów z marką Tallinder. W marcu i kwietniu nowe punkty pojawią się  w Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu oraz Gdyni, a w dalszej kolejności także w Warszawie,. W stolicy trwają obecnie poszukiwania dogodnej lokalizacji. Średnia powierzchnia salonów wynosić będzie ponad 450 mkw.

Cała kolekcja nowej marki będzie dostępna również w sklepie internetowym tallinder.com.

LPP zarządza 5 markami modowymi – Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Przychody ze sprzedaży wyniosły ok 4 758 mln zł w 2014 roku.