Krepo prowadziło na zasadach franczyzy wewnątrz grupy Redan trzy sklepy: dwa marki Troll i jeden marki Top Secret. Redan poinformował, że spadek popytu w I kwartale br. spowodował, że Krepo poniosło stratę na sprzedaży wysokości 193 tys. zł, a podjęte rozmowy z wynajmującymi nie przyniosły rezultatów w postaci ich zgody na renegocjacje warunków najmu, które spowodowałyby przywrócenie rentowności tym sklepom.

"Ponieważ już w roku 2008 - w okresie dobrej koniunktury - Krepo Sp. z o.o. poniosła stratę w wysokości 328 tys. zł., dlatego - tym bardziej w sytuacji kryzysowej - nie było podstaw do oczekiwania na poprawę wyników w bieżącym roku" - czytamy w komunikacie. Spółka podała, że likwidacja nierentownych sklepów jest jednym z elementów strategii dostosowania działalności grupy Redan do warunków kryzysu. Spółka Redan miała 13,43 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2009 roku wobec 0,36 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 62,03 mln zł wobec 61,11 mln zł rok wcześniej.