W grupie wszystkich odbiorców, w marcu najpopularniejszym kanałem był TVP1. Jego udział w oglądalności spadł jednak bardzo mocno - do 15,89 proc. wobec 19,55 proc. przed rokiem. Udział TVP2 również spadł - do 12,68 proc. wobec 13,83 proc. w marcu 2010 r. Lepiej radziły sobie stacje komercyjne.

Udział TVN wzrósł minimalnie do 15,48 proc. z 15,44 proc. a TV Polsat zanotował wzrost do 15,09 proc. wobec 14,76 proc. przed rokiem. Wśród stacji informacyjnych liderem był TVP Info (3,82 proc. wobec 3,92 proc. przed rokiem) przed TVN24 (2,97 proc. wobec 3,12 proc.). W grupie komercyjnej (16-49) liderem pozostał TVN z udziałem w marcu na poziomie 16,94 proc. po spadku o 0,18 pkt proc.

Oglądalność Polsatu w tej grupie wyniosła 16,83 proc. po spadku o 0,09 pkt proc. Wynik TVP1 wyniósł 12,36 proc. (spadek aż o 3,0 pkt proc.), TVP2 zanotował spadek o 2,19 pkt proc. do 10,52 proc. Wśród widzów w wieku 16-49 lat zamieszkałych w dużych miastach liderem także był TVN, dla którego jest to grupa docelowa. Oglądalność TVN w tej grupie wyniosła 19,08 proc. a Polsatu 15,16 proc.