"Oczekujemy utrwalonej zyskowności w przyszłym roku jako efekt działań podjętych przez nas w ciągu ostatnich kwartałów. Chcemy poprawiać wyniki finansowe, co już powinno być widoczne w ostatnim kwartale 2021 r. Projekt w ramach współpracy z gamingową częścią Ekipa Holding nie jest dotychczas uwzględniony w wynikach. Dzięki temu powinniśmy dobrze zamknąć ten kwartał" - powiedział ISBtech Fijałkowski.

Dodał, że w segmencie mobile spółka ma 2 produkty w przygotowaniu w kategorii MMO strategy i symulator rowerowy.

Reklama

"Ponadto przygotowujemy aktualizacje zawartości dla 5 dotychczasowych tytułów. Nasze gry z bardzo długim ogonem przychodowym - 'Top Speed' i 'Moto Rider GO' ciągle dobrze funkcjonują na bazie łącznie ok. 150 mln pobrań tych tytułów" – wskazał Fijałkowski.

Z kolei na platformie Steam dla sprzętu PC T-Bull przygotowuje autorskie projekty: "Birding Simulator" i "Interastra", a spółka-córka GamesUP Studio (dawniej Supernova Studio) pracuje nad "Coffeebar Simulator".

"Dla symulatora obserwacji ptaków mamy już zbudowaną atrakcyjną społeczność, opublikowane demo i premierę zaplanowaną na przyszły rok. Na 2022 szykowany jest również tytuł eksplorator sci-fi – 'Interastra'. Demo jest już dostępne do pobrania. Z kolei symulator kawiarniany znajduje się na Top Wishlist Steam" – wymienił Fijałkowski.

Tymczasem w przypadku gry "My Dino Friend", realizowanej z GGBay z Ekipa Holding, plany zakładają pokazanie road mapy dla projektu na początku 2022.

"Dotychczasowy budżet tego projektu na poziomie 1,2 mln zł (koszt na dzień premiery gry) jest już rozszerzony na kolejne działania. Oczekujemy, że gra powinna odnieść sukces. Odpowiadamy w tym projekcie na aktualne trendy w gamingu mobilnym, gdzie istotne są minigry, w których zarabia się na ulepszanie postaci. Celujemy w rynki tradycyjnie generujące największe przychody z kategorii tzw. Tier1, czyli USA, Japonia, Europa Zachodnia" – wskazał prezes.

Dodał, że dzięki know-how jaki deweloper wypracował przez lata, gra będzie dostępna też na starsze wersje Android. To pozwala oczekiwać przychodów z reklam dzięki skali rynków takich jak Indie, czy Brazylia, ocenił Fijałkowski.

T-Bull to polskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i dystrybucją gier mobilnych. Specjalizuje się w tworzeniu gier mobilnych opartych na modelu płatności Free-to-Play (F2P). W 2018 r. spółka zadebiutowała na głównym rynku GPW.

(ISBnews/ISBtech)