Reklama

Reklama

Reklama

Połączenie CNR i CSR: Chińczycy chcą podbić światowy rynek szybkiej kolei [ZDJĘCIA]

11 lutego 2015, 04:50
Początki TRC sięgają w 1881 roku. Wtedy powstała fabryka Tangshan Locomotive and Rolling Stock Works, która była pierwszym zakładem taboru kolejowego w Chinach. fot. EPA / ROLEX DELA PENA DOSTAWCA: PAP / EPA.
Początki TRC sięgają w 1881 roku. Wtedy powstała fabryka Tangshan Locomotive and Rolling Stock Works, która była pierwszym zakładem taboru kolejowego w Chinach. fot. EPA / ROLEX DELA PENA DOSTAWCA: PAP / EPA. / PAP/EPA / ROLEX DELA PENA
Pod koniec 2014 roku dwa chińskie przedsiębiorstwa państwowe China CNR Corporation i CSR Corp ogłosił plany połączenia w jeden ogromny koncern pod nazwą China Railway Rolling Stock Corp (CRRC). Nowy koncern ma podjąć skuteczną rywalizacją o lukratywne kontrakty za granicą Chin z takimi gigantami przemysłu, jak niemiecki Siemens i kanadyjski Bombardier.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak