"W przyszłym roku oczekujemy skokowego wzrostu przychodów w związku z premierami trzech nowych gier: Basement Brawl na przełomie 2014/2015, Scopophobii w I-II kw. i Medium w III lub IV kw. przyszłego roku" - powiedział Babieno ISBnews.

Spółka rozważa również wejście na rynek główny GPW lub pozyskanie inwestora branżowego, przy czym pierwszy scenariusz uważa za bardziej korzystny.

"Mapy plan, którym jest albo wejście na główny rynek GPW albo pozyskanie inwestora branżowego, przy czym z związku z tym, że jesteśmy niezależni dużo lepszym rozwiązaniem jest przejście na główny parkiet. Do tego potrzebujemy odpowiedniej kapitalizacji, o którą będziemy walczyli nie w sposób sztuczny - czy robiąc kolejne emisje - ale bardziej tworząc wyniki, które doceni rynek. Chcielibyśmy, aby debiut nastąpił jak najszybciej. Ale do tego trzeba mieć odpowiednią kapitalizację, zobaczymy jak rynek zareaguje na wyniki III kw., a potem całoroczne. Mamy nadzieję, że to nas zbliży do tego celu" - wyjaśnił Babieno.

Nowa strategia spółki zakłada rozwój w segmencie innowacyjnych gier z gatunku horror/thriller (tytuły Scopophobia i Medium), poprzedzony prezentacją Basement Brawl, następczyni nieudanego projektu Basement Crawl.

Reklama

Bloober Team to niezależny producent gier wideo, założony w 2008 r. Spółka jest notowana na NewConnect od czerwca 2011 r.