Redukcja w zapisach na akcje Tower Investments wyniosła 44%, debiut w tym roku



Warszawa, 15.12.2017 (ISBnews) - Tower Investments przydzielił wszystkie oferowane papiery i pozyskał 22,5 mln zł. Stopa redukcji w transzy detalicznej osiągnęła 44,064%, podała spółka. Spółka planuje zadebiutować na rynku regulowanym GPW jeszcze w tym roku.

"Cieszymy się, że wszystkie akcje nowej emisji znalazły nabywców. Nie dziwi nas tak duża redukcja - cena emisyjna, którą ustaliliśmy na 45 zł, była bardzo atrakcyjna, stąd tak duże zainteresowanie nabyciem naszych akcji. Pozyskane środki przeznaczymy na nabycie kilku atrakcyjnych nieruchomości, zgodnie z celami emisji opisanymi szczegółowo w prospekcie emisyjnym. Dzięki emisji będziemy mieli zdolność do lewarowania działalności na kolejne 20-30 mln zł, co umożliwi realizację naszych planów" - powiedział prezes Bartosz Kazimierczuk, cytowany w komunikacie.

W ramach oferty w transzy inwestorów indywidualnych nabywców znalazło 100 000 akcji nowej emisji serii C, w transzy inwestorów instytucjonalnych - 400 000 papierów. Łączna wartość oferty sięgnęła 22,5 mln zł, a spółka została wyceniona na ponad 70 mln zł. Oferującym akcje był DM BOŚ.

Spółka jeszcze w tym roku ma ambicje przeniesienia notowań z NewConnect na głównym parkiet.

"Pracujemy dla największych sieci handlowych w Polsce, mamy stałych klientów i odpowiednią strukturę, żeby realizować jeszcze więcej projektów, a giełda jest naszym certyfikatem jakości, dlatego widzimy nasze miejsce na głównym parkiecie. Przed wejściem na NewConnect wartość realizowanych przez nas projektów wynosiła 80 mln zł, dziś to jest prawie ćwierć miliarda. Wierzymy, że GPW pozwoli nam na jeszcze większy rozwój, a pozyskanie dzisiaj środki oznaczają, że będziemy mogli znów skokowo powiększyć portfel naszych projektów w niedalekiej przyszłości" - powiedział Kazimierczuk.

Tower Investments SA działa od 2005 roku, w lipcu ubiegłego roku dołączyła do grona spółek notowanych na NewConnect. Spółka specjalizuje się w kompleksowej obsłudze deweloperskiej największych sieci handlowo-usługowych: od wyboru odpowiedniej lokalizacji, poprzez zakup nieruchomości i uzyskanie niezbędnych zezwoleń administracyjnych, aż po realizację obiektu "pod klucz". Ponadto jest właścicielem marki SHOPIN.

(ISBnews)