Marubeni Motors Poland sprzedawał indyjskie auta, w tym najtańszy na naszym rynku model Tata Indica. Spodziewano się też sprowadzenia Nano, najtańszego na świecie auta, po uzyskaniu europejskiej homologacji. Jednak dotychczasowy dystrybutor postanowił zaprzestać sprzedaży aut tej marki.

>>> Czytaj też: Mahindra, indyjska Tata czy chińskie Chery - kto przejmie zakłady FSO?

Jak informuje Marubeni, u źródeł tej decyzji leżą przede wszystkim względy natury ekonomicznej: kryzys finansowy, kurczący się rynek motoryzacyjny oraz potężny import samochodów używanych do Polski, który ma negatywny wpływ na poziom sprzedaży nowych samochodów.

Firma w dalszym ciągu będzie wypełniała wszelkie swoje zobowiązania wobec klientów, a w szczególności zapewni obsługę gwarancyjną samochodów marki Tata i będzie utrzymywać centralny magazyn części zamiennych.

Reklama