Liderem spadków w zeszłym roku była "Gazeta Wyborcza", wydawana przez Agorę. Średnia sprzedaż ogółem "Gazety Wyborczej" w 2011 r. wyniosła 270 635 egz. dziennie, czyli była niższa o 11,1% niż przed rokiem, wynika z raportu. Sztandarowy tytuł Agory był jednak liederem segmentu "dzienników opinii" i wyprzedzał "Rzeczpospolitą" (Presspublica), której średnia sprzedaż ogółem w 2011 r. wyniosła 100 293 egz., co oznacza spadek o 10,8 proc. r/r.
Wynik tytułu "Dziennik Gazeta Prawna", który jest wydawany przez Infor Biznes, wyniósł 74 868 egz. Tabloidy zanotowały mniejsze spadki sprzedaży, niż dzienniki opinii, a liderem całego rynku w 2011 r. pozostał "Fakt". Średnia sprzedaż ogółem dziennika wydawanego przez Ringier Axel Springer Polska wyniosła w zeszłym roku 394 453 sztuk, czyli o 9,7 proc. mniej niż w 2010 roku. W raporcie podano, że sprzedaż "Super Expressu" (Murator) spadła w 2011 r. o 5,3 proc. do 173 623 egz. "Super Express" był jedynym ogólnopolskim dziennikiem, który zanotował wzrost sprzedaży w grudniu.