"Aplikacja startuje 25 listopada. Nasze założenie jest takie, że w perspektywie 12 miesięcy od jej uruchomienia ok. 5 tys. klientów korporacyjnych będzie z niej korzystać" –powiedział wiceprezes BRE Banku Przemysław Gdański dziennikarzom.

Dodał, że z badań przeprowadzonych przez GfK Polonia wśród 300 firm o obrotach od 3 do 500 mln zł rocznie wynika, że zaledwie 23% respondentów ma dostęp do bankowości mobilnej, zaś pozostali nie korzystają z niej - głównie ze względu na brak oferty.

Aplikacja mBank Company Mobile jest przeznaczona dla osób, które podejmują decyzje finansowe w firmie lub autoryzują transakcje na rachunkach firmowych.

Nowe rozwiązanie na starcie będzie dostępne na czterech najpopularniejszych systemach mobilnych : iOS, Android, BlackBerry i Windows Phone. Bank zamierza rozwijać aplikację, dodając do niej kolejne funkcjonalności.

Reklama

Gdański poinformował także, że na początku przyszłego roku bank zaoferuje nową aplikację mobilną dla klientów detalicznych. Obecnie z aplikacji mobilnej korzysta ponad 400 tys. klientów tego segmentu.

Wiceprezes przypomniał, że 25 listopada nazwę na mBank zmienią Multibank i BRE Bank, a w grudniu pozostałe spółki z grupy.

"Nie mam żadnych obaw jeśli chodzi o rebranding, cieszę się, że idziemy w stronę żywych, dynamicznych kolorów i mam nadzieję, że bank też będzie bardziej dynamiczny" - powiedział Gdański.

Liczba wszystkich klientów banku wynosi 4,3 mln w Polsce, Czechach i na Słowacji.

>>> Czytaj też: Polski mBank najlepszym bankiem internetowym na świecie