"Jesteśmy bardzo zadowoleni z uzyskanych w listopadzie obrotów, zarówno w segmencie dyskontowym i modowym. Bardzo dobrą passę kontynuowała sieć TextilMarket, która w minionym miesiącu poprawiła sprzedaż licząc r/r o ponad jedną czwartą, przy utrzymaniu powierzchni handlowej, praktycznie na poziomie z 2012 roku. Jednocześnie segment fashion odrobił w listopadzie obroty utracone w poprzednim miesiącu" – powiedział Kruszyński, cytowany w komunikacie.

"To dobry prognostyk na udaną grudniową sprzedaż, która ze względu na sezonowość ma kluczowe znaczenie w branży" – dodał.

Narastająco przez 11 miesięcy przychody grupy Redan wyniosły 410,7 mln zł tj. o i 7,5% więcej niż rok wcześniej.

Powierzchnia handlowa sieci wyniosła 100,5 tys. m2 na koniec listopada, co oznacza przyrost o 1,4% w skali roku.

Reklama

Sieć TextilMarket w listopadzie osiągnęła obroty w wysokości 21,4 mln zł, co oznacza wzrost o o 27% w skali roku. Sprzedaż od stycznia do listopada br. wynosiła 210,5 mln zł i była wyższa o ok. 7% r./r. Sieć sprzedaży segmentu dyskontowego na koniec listopada składała się z 283 sklepów o łącznej powierzchni 61,6 tys. m2, co oznacza przyrost o niecałe 1%.

"W segmencie modowym dobra sprzedaż uzyskana w listopadzie potwierdziła, że przygotowana kolekcja jesienno/zimowa odpowiada na potrzeby klientów. W minionym miesiącu, kiedy sklepy były już prawidłowo zatowarowane, osiągnęliśmy znaczącą poprawę obrotów. Były one wyższe o 20% licząc r/r i o 14,5% licząc m/m. W znaczącej poprawie z pewnością pomogły również prowadzone działania wspierające sprzedaż" - powiedział Kuszyński.

W sieci modowej sprzedaż w listopadzie poprawiła się o 20% r/r do 21,5 mln zł. Z tego, ze sprzedaży w kanale e-commerce uzyskano 2,6 mln zł, co oznacza wzrost o prawie 13% r/r. Narastająco, od stycznia do listopada br., przychody ze sprzedaży artykułów marek Top Secret, Troll i Drywash wyniosły 200,2 mln zł, co oznacza wzrost o blisko 8% r/r. W tym okresie handel w e-sklepach zapewnił 25,2 mln zł, czyli 37% więcej niż przed rokiem.

Łączna powierzchnia sieci sprzedaży sektora fashion na koniec listopada 2013 r. wyniosła 38,9 tys. m2, co oznacza wzrost o ok. 2% r/r.