"Młodych internautów charakteryzuje również wzmożona aktywność w sieci oraz znacząca liczba dokonanych drobnych transakcji, dzięki czemu stanowią oni istotną grupę wśród użytkowników płatności prepaid w internecie" - czytamy w komunikacie.

"Gigantyczna ekspansja internetu i zwiększenie liczby użytkowników oraz wpływu sieci na ich życie powinna przekonać zwłaszcza młodsze pokolenie do przywiązywania większej uwagi do kwestii bezpieczeństwa transakcji oraz korzystania ze sprawdzonych metod płatności" - skomentował dyrektor generalny Udo Müller, cytowany w komunikacie.

Paysafecard w 2015 r. rozszerzyła działalność na kolejne rynki, m. in. w Nowej Zelandii, Kuwejcie oraz Arabii Saudyjskiej, a także uruchomiła nowe rozwiązania w Turcji. Obecnie z produktów paysafecard korzysta 12 mln stałych użytkowników i są one dostępne w ponad 500 tys. punktów na całym świecie.

Paysafecard to internetowe rozwiązanie płatnicze typu prepaid, z którego może korzystać każdy, bez posiadania karty kredytowej oraz konta bankowego. Do realizacji płatności wymagany jest jedynie 16-znakowy PIN paysafecard.

Reklama

>>> Polecamy: PwC: Już 55 proc. Polaków robi zakupy w internecie