Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Najbardziej irytujące reklamy, które niszczą przestrzeń publiczną

9 września 2013, 05:53
Coraz bardziej cenimy sobie przestrzeń publiczną. Jak wynika z najnowszego badania TNS OBOP, aż dla 92 proc. Polaków ważne jest, czy ich miejscowość jest ładna. Z kolei 66 proc. respondentów uważa, że reklamy ani nie służą informacji, ani nie poprawiają wyglądu przestrzeni, tylko ją zaśmiecają. Dlatego też coraz bardziej krytycznie oceniamy zalew przestrzeni publicznej bilbordami i innymi reklamami zewnętrznymi.
Coraz bardziej cenimy sobie przestrzeń publiczną. Jak wynika z najnowszego badania TNS OBOP, aż dla 92 proc. Polaków ważne jest, czy ich miejscowość jest ładna. Z kolei 66 proc. respondentów uważa, że reklamy ani nie służą informacji, ani nie poprawiają wyglądu przestrzeni, tylko ją zaśmiecają. Dlatego też coraz bardziej krytycznie oceniamy zalew przestrzeni publicznej bilbordami i innymi reklamami zewnętrznymi. / Agencja Gazeta / Fot. Paweł Piotrowski AG
Już dwie trzecie Polaków uważa, że billboardy i płachty reklamowe na budynkach i ulicach to śmieci niszczące przestrzeń publiczną. Wybraliśmy najbardziej irytujące z nich.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej