Reklama

Reklama

Reklama

Najbardziej irytujące reklamy, które niszczą przestrzeń publiczną

9 września 2013, 05:53
Coraz bardziej cenimy sobie przestrzeń publiczną. Jak wynika z najnowszego badania TNS OBOP, aż dla 92 proc. Polaków ważne jest, czy ich miejscowość jest ładna. Z kolei 66 proc. respondentów uważa, że reklamy ani nie służą informacji, ani nie poprawiają wyglądu przestrzeni, tylko ją zaśmiecają. Dlatego też coraz bardziej krytycznie oceniamy zalew przestrzeni publicznej bilbordami i innymi reklamami zewnętrznymi.
Coraz bardziej cenimy sobie przestrzeń publiczną. Jak wynika z najnowszego badania TNS OBOP, aż dla 92 proc. Polaków ważne jest, czy ich miejscowość jest ładna. Z kolei 66 proc. respondentów uważa, że reklamy ani nie służą informacji, ani nie poprawiają wyglądu przestrzeni, tylko ją zaśmiecają. Dlatego też coraz bardziej krytycznie oceniamy zalew przestrzeni publicznej bilbordami i innymi reklamami zewnętrznymi. / Agencja Gazeta / Fot. Paweł Piotrowski AG
Już dwie trzecie Polaków uważa, że billboardy i płachty reklamowe na budynkach i ulicach to śmieci niszczące przestrzeń publiczną. Wybraliśmy najbardziej irytujące z nich.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak