Reklama

Reklama

Reklama

Jak oszukują nas sklepy i usługodawcy? 8 chwytów, których można uniknąć

9 lipca 2014, 05:40
W miejscu niewinnego napisu „Promocja” wielu klientów widzi pulsujący neon o treści „OKAZJA, SPIESZ SIĘ”. Sprzedawcy wiedzą to już doskonale i pod płaszczykiem promocji sprzedają nam wiele artykułów, na które w pełni świadomi zapewne byśmy się nie zdecydowali. Oto pierwszy chwyt: Dwa za jeden – w zestawie taniej. Obok kuszącego zestawu na pewno będą stały te same przedmioty osobno. Bardzo często okazuje się, że w zestawie wychodzi znacznie drożej. Albo za tę samą pojemność opakowania zapłacimy więcej, albo zapłacimy tyle samo, tyle że za mniej – bo artykuły w promocji są mniejsze.
W miejscu niewinnego napisu „Promocja” wielu klientów widzi pulsujący neon o treści „OKAZJA, SPIESZ SIĘ”. Sprzedawcy wiedzą to już doskonale i pod płaszczykiem promocji sprzedają nam wiele artykułów, na które w pełni świadomi zapewne byśmy się nie zdecydowali. Oto pierwszy chwyt: Dwa za jeden – w zestawie taniej. Obok kuszącego zestawu na pewno będą stały te same przedmioty osobno. Bardzo często okazuje się, że w zestawie wychodzi znacznie drożej. Albo za tę samą pojemność opakowania zapłacimy więcej, albo zapłacimy tyle samo, tyle że za mniej – bo artykuły w promocji są mniejsze. / Bloomberg
Jak oszukują nas sklepy i usługodawcy? Zebraliśmy 8 najczęstszych chwytów, które stosują sieci delikatesów, popularne drogerie czy osiedlowi mechanicy.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak