Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Bikini i amfetamina, czyli szukanie pracy w mediach społecznościowych

15 kwietnia 2015, 06:23
Chęć do korzystania z mediów społecznościowych przy szukaniu pracy wykazują przede wszystkim osoby z wyższym wykształceniem (47 proc. deklaruje, że korzystało w tym celu z social mediów), urodzone między 1965 a 1980 rokiem (45,6 proc.). Mimo większej penetracji social media w grupie urodzonych po 1981 roku, tylko 36,4 proc. szukało za ich pośrednictwem pracy. - Są to przede wszystkim ludzie młodzi, ale jednocześnie mogący pochwalić się pewnymi doświadczeniami zawodowymi i wykształceniem - tłumaczy Krzysztof Inglot, Pełnomocnik Zarządu Work Service
Chęć do korzystania z mediów społecznościowych przy szukaniu pracy wykazują przede wszystkim osoby z wyższym wykształceniem (47 proc. deklaruje, że korzystało w tym celu z social mediów), urodzone między 1965 a 1980 rokiem (45,6 proc.). Mimo większej penetracji social media w grupie urodzonych po 1981 roku, tylko 36,4 proc. szukało za ich pośrednictwem pracy. - Są to przede wszystkim ludzie młodzi, ale jednocześnie mogący pochwalić się pewnymi doświadczeniami zawodowymi i wykształceniem - tłumaczy Krzysztof Inglot, Pełnomocnik Zarządu Work Service / Forsal.pl
Człowiek z wyższym wykształceniem, urodzony między 1965 a 1981, który pracuje i nie pisze na Facebooku o narkotykach, ma statystycznie największe szanse znalezienia pracy przez media społecznościowe.

Powiązane

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej