Arteria rozpoczęła oferowanie usług call center z Polski na rynek rosyjski, a w II półroczu może rozszerzyć swoją ofertę także o Ukrainę, poinformował agencję ISBnews prezes spółki Marcin Marzec. Optymistycznie ocenia utrzymanie dynamiki wzrostu wyników grupy w kolejnych kwartałach.

„Wyniki pierwszego półrocza są konsekwencją naszej pracy na efektywnością i budowaniem większej skali realizowanych projektów. Przykładowo dla jednego z klientów rozpoczęliśmy realizację usługi call center z Polski na rynek rosyjski, w II półroczu rozszerzymy go prawdopodobnie także o Ukrainę. Intensyfikujemy równolegle sprzedaż usług i produktów pod własną marką oraz systematycznie pozyskujemy nowych klientów. Dlatego oceniając perspektywy wzrostu dla II półrocza jestem optymistą – powiedział ISBnews Marzec.

Podkreślił, że w I półroczu 2013 roku grupa Arterii koncentrowała swoją działalność operacyjną na rynku rozwiązań outsourcingowych dedykowanych dla sprzedaży i obsługi klienta oraz rynku usług BPO.

„Skala działania grupy pozwala obecnie zrealizować projekty dla największych przedsiębiorstw w kraju. Otwiera to drogę do zawierania aliansów strategicznych, w ramach których realizowana jest później projektowa sprzedaż usług" – dodał prezes Arterii.

Spółka odnotowała 4,59 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2013 r. wobec 3,70 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 65,00 mln zł w I poł. 2013 r. wobec 59,59 mln zł rok wcześniej.

Reklama

Arteria to grupa kapitałowa specjalizująca się usługach outsourcingowych. W 2012 roku grupa osiągnęła przychody na poziomie 128,58 mln zł, o ponad 10% wyższe niż w poprzednim roku. Zysk netto przypadający jednostce dominującej wyniósł w całym roku 8,53 mln zł mln zł wobec 7,54 mln zł rok wcześniej (wzrost o 13%), co było historycznym rekordem w historii spółki.