Globalna kampania reklamowa "Wiedźmina" ruszy kilka tygodni przed premierą. Jej budżet wynosi 35 mldn dol., czyli ok. 133 mln zł - podaje "Puls Biznesu". To ogromna kwota biorąc po uwagę wydatki na poprzednie części gry – budżet marketingowy na pierwszą z nich wynosił 2,5 mln dol., a na drugą – 10 mln dol. 

>>> Polecamy: "Wiedźmin 3" coraz bliżej. Będzie kolejny sukces polskiej gry?

Kampania reklamowa "Wiedźmina" jest skierowana przede wszystkim na rynek amerykański, będący największym rynkiem gier komputerowych na świecie. Polska gra będą reklamowana w telewizji, w kinach, outdorze i internecie.

Wiedźmin to najdroższa gra w historii polskiej branży. Wydatki na jej produkcję i dystrybucję mają przekroczyć 100 mln zł. Gra będzie sprzedawana na świecie za pośrednictwem 20 partnerów i będzie dostępna w 109 państwach.

Czytaj więcej w „Pulsie Biznesu”