Oto napęd trwalszy od diesla. Jest tańszy w eksploatacji i przejedzie milion kilometrów bez awarii

18 lutego 2019, 11:15 | Aktualizacja: 19.02.2019, 11:54
Źródło:forsal.pl
Hybryda najlepiej sprawdza się w mieście/ Toyota

Hybryda najlepiej sprawdza się w mieście/ Toyotaźródło: Materiały Prasowe

Smog daje się we znaki. Eksperci winą za zatruwanie powietrza w Polsce obarczają m.in. samochody z silnikami Diesla, a jako alternatywę do jazdy w mieście wskazują hybrydy. Na jakie korzyści może liczyć kierowca, który wybierze auto spalinowo-elektryczne? Czy połączenie benzyny i silnika elektrycznego jest trwalsze od auta z jednostką wysokoprężną?

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Polub Forsal.pl

Reklama

Komentarze (9)

  • HY(2019-03-22 09:17) Zgłoś naruszenie 10

    Diesle na pola !

    Odpowiedz
  • Polak (2019-03-02 10:21) Zgłoś naruszenie 32

    Kazdego diesla, o takiej samej wielkosci i mocy, z latwoscia bije na zuzycie swoja hybryda ( oczywiscie do predkosci 110km/h). Wiekszosc jazdy odbywa sie wlasnie do takiej predkosci, diesel jest dobry dla traktorow i ciagnikow siodlowych.

    Odpowiedz
  • uSa(2019-03-02 10:17) Zgłoś naruszenie 30

    Nie znam nikogo kto po hybrydzie kupil nie- hybryde. Exploatacja takiego auta jest duzo tansza a oszczednosc na paliwie to jakies 60% nizszych kosztow ekspolatacji takiego auta. Polacy jednak musza sie duzo uczyc by sie do hybrydy przekonac.

    Odpowiedz
  • Tryhp3(2019-02-18 21:02) Zgłoś naruszenie 30

    Przytaczacie wypowiedź Macieja Pertyńskiego a On jest jednym z większych obrońców diesla... :)

    Odpowiedz
  • zajec(2019-02-18 17:50) Zgłoś naruszenie 63

    filtry dpf mozna wyczyscic, co jest duzo tansze, nie trzeba wymieniac, pozatym slyszalem ze obecnie opracowano nowe normy spalin euro cos tam, beda one wchodzic za kilka lat i sa tak surowe ze zadna hybryda ich nie spelnia, wiec po co ten artykol, zeby producenci, dilerzy mogli sie pozbyc tych aut, bo za kilka lat nie bedzie mozliwa ich sprzedaz i wdrozona technologia sie nie zwroci???

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • soroka(2019-02-18 16:14) Zgłoś naruszenie 40

    Tak,tylko najpierw trzeba produkować te hybrydy....................ZONK

    Odpowiedz
  • Pomorzanin zachodni(2019-02-18 14:21) Zgłoś naruszenie 174

    Artykuł stronniczy i nie ukazujący obu stron. A tak w ogóle to przyszłość należy do napędu wodorowego, ale konsumenci musza najpierw zapłacić korporacjom za badania nad hybrydami.

    Odpowiedz
  • Toyoda(2019-02-18 14:00) Zgłoś naruszenie 223

    źródło forsal.pl – żaden z redaktorów nie chce firmować sponsorowanego artykułu?

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze