"O ile kategoria jasność komunikatu i zawartość informacyjna została oceniona przez jury wysoko, o tyle kategorie związane z innowacyjnością komunikacji, nowoczesnymi technologiami i estetyką stron otrzymały oceny o wiele niższe" - powiedział na środowej konferencji prezes zarządu SEG Mirosław Kachniewski.

Pełne informacje o drugim etapie konkursu i dokładne statystyki ocen znajdą się w raporcie, który SEG opublikuje 4 kwietnia wraz z wynikami drugiego etapu.

Raport będzie zawierał oceny spółek w następujących kategoriach konkursowych: jasność komunikatu i zawartość informacyjna; komunikacja z inwestorem; innowacyjność komunikacji; intuicyjność, ergonomia, zgodność z regułami nawigacji; poprawność zastosowanych technologii; estetyka strony; opinia inwestorów indywidualnych, instytucjonalnych, zagranicznych.

Wcześniej, w pierwszym etapie konkursu, zostały ocenione witryny internetowe 749 polskich oraz zagranicznych spółek notowanych w dniu 2 listopada 2011 roku na GPW w Warszawie, także na rynku NewConnect.

Reklama

Spółki zostały podzielone na pięć segmentów: polskie spółki giełdowe należące do indeksów WIG20 i mWIG40, polskie spółki należące do sWIG80, polskie spółki notowane na GPW nie należące do w/w indeksów, polskie spółki notowane na rynku NewConnect, wszystkie spółki zagraniczne notowane na GPW w Warszawie (w tym na NewConnect).

W trzecim etapie spośród 15 nominowanych spółek kapituła konkursu wybierze jednego laureata z każdego segmentu. Ogłoszenie wyników nastąpi 12 czerwca 2012 roku podczas IV Kongresu Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG.

Konkurs odbywa się pod patronatem Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Patronat medialny nad wydarzeniem sprawuje m.in. Polska Agencja Prasowa.

Dodatkowe informacje znajdują się na stronie www.zse.seg.org.pl.