MFO przydzieliło wszystkie akcje w pierwotnej ofercie publicznej, przy czym stopa redukcji w transzy inwestorów indywidualnych wyniosła 81,5%. Ostatecznie do inwestorów indywidualnych trafiło 400 tys. akcji, a do inwestorów instytucjonalnych - 1,60 mln akcji.

Spółka pozyskała w ramach oferty publicznej 1,10 mln akcji nowej emisji 12,43 mln zł brutto, które przeznaczy na realizację strategii zwiększenia mocy produkcyjnych w sektorze innowacyjnych produktów, które pozwolą na wejście w nowe segmenty rynku oraz zwiększą konkurencyjność MFO na rynkach europejskich, głównie niemieckim.

Oferta objęła również 900 tys. akcji sprzedawanych przez inwestora finansowego, co oznacza, że wartość całej oferty wyniosła 22,6 mln zł.

MFO, działająca od 2000 roku, jest liderem polskiego rynku zimnogiętych profili stalowych. Spółka produkuje przede wszystkim profile zimnogięte dla wytwórców stolarki okiennej z PCV oraz profile specjalne zimnogięte dla branży konstrukcyjnej, automotive, instalatorskiej i klimatyzacyjnej. Największym akcjonariuszem MFO jest prezes Tomasz Mirski.

W 2012 roku spółka wypracowała 162,5 mln zł przychodów (146 mln zł rok wcześniej), zysk netto w ub.r. wyniósł 4,94 mln zł (wobe 4,24 mln zł rok wcześniej). Po trzech kwartałach 2013 roku spółka miała 129,8 mln zl przychodów oraz 3,85 mln zł zysku netto.