Zysk operacyjny wyniósł 1,14 mln zł wobec 1,01 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 2,08 mln zł wobec 1,64 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 7,02 mln zł w III kw. 2023 r. wobec 5,81 mln zł rok wcześniej.

W I-III kw. 2023 r. spółka miała 3,68 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej wobec 1,3 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 20,1 mln zł w porównaniu z 16,11 mln zł rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 6,11 mln zł wobec 4,24 mln zł zysku w tym ujęciu rok wcześniej.

"Trzeci kwartał wygląda bardzo dobrze, mimo że został obciążony zwiększoną amortyzacją i kosztami wytworzenia, które wynikają z zakończenia prac B+R nad nowymi produktami oraz większym zapotrzebowaniem na dane z X/Twittera. Te inwestycje pozwoliły nam przenieść jednak nasz produkt na wyższy poziom. W perspektywie 2-3 kwartałów zwrócą się nam one w nawiązką, bo z lepszym produktem trafiamy do większych i bardziej wymagających klientów" - powiedział prezes Brand2 Michał Sadowski, cytowany w komunikacie.

Reklama

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I-III kw. 2023 r. wyniósł 4,06 mln zł wobec 1,61 mln zł zysku rok wcześniej.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w maju 2021 r., przenosząc się z rynku NewConnect.

(ISBnews)