Reklama

Reklama

Reklama

10 zmian, które mogą zatrząść polskim rynkiem nieruchomości w 2016 roku

18 grudnia 2015, 06:00
Rok 2016 zapowiada się ciekawie na rynku nieruchomości w Polsce. Zmiany planowane są w bardzo wielu obszarach związanych z mieszkaniami, od finansowania zakupów, poprzez kontrolę obrotu aż po zmiany w podatkach. Wiele wskazuje na to, że po trzech dobrych dla deweloperów latach, rok 2016 nie będzie już okresem bicia kolejnych rekordów. Oby tylko zmiany nie okazały się zbyt gwałtowne, bo oczekiwania zarówno kupujących jak i sprzedających dawno nie były tak optymistyczne, a deweloperzy nigdy w historii nie rozpoczynali tak wielu nowych budów jak w 2015 roku.
Rok 2016 zapowiada się ciekawie na rynku nieruchomości w Polsce. Zmiany planowane są w bardzo wielu obszarach związanych z mieszkaniami, od finansowania zakupów, poprzez kontrolę obrotu aż po zmiany w podatkach. Wiele wskazuje na to, że po trzech dobrych dla deweloperów latach, rok 2016 nie będzie już okresem bicia kolejnych rekordów. Oby tylko zmiany nie okazały się zbyt gwałtowne, bo oczekiwania zarówno kupujących jak i sprzedających dawno nie były tak optymistyczne, a deweloperzy nigdy w historii nie rozpoczynali tak wielu nowych budów jak w 2015 roku. / ShutterStock
Zamrożenie obrotu ziemią rolną i wyschnięcie źródła pieniędzy na dopłaty w programie „Mieszkanie dla młodych” – to tylko dwie z 10 dużych zmian, które czekają rynek nieruchomości w 2016 roku. Większość z nich negatywnie wpłynie na kondycję sektora.
Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak