Nie wiadomo, czy majątek pozostały po FATSIE wystarczy na spłatę kredytów, których udzieliły jej BRE Bank i Raiffeisen Bank Polska. Jeżeli nie, giełdowa spółka będzie musiała spłacić część czy nawet całość zobowiązania. - Ryzyko przejęcia zobowiązań wynikających z poręczenia kredytów zaciągniętych przez spółkę FATSA istnieje - przyznaje zarząd Inter Groclin Auto.
To nie jedyny kłopot giełdowej spółki. Na terenach FATSY oraz na sąsiedniej działce należącej do Groclinu obie firmy, razem z poznańskim Nickel Development i Kostrzyńsko-Słubicką Specjalną Strefą Ekonomiczną chcą wybudować galerię handlową, hotel i bloki mieszkalne. Może to jednak nie wypalić. W planie zagospodarowania tereny położone w pobliżu centrum miasta są przeznaczone wyłącznie na działalność przemysłową.
Władze Nowej Soli nie zgadzają się na planowaną inwestycję Groclinu. - Pomysły pana Zbigniewa Drzymały nie zostaną zrealizowane - zapowiada Ewa Batko, rzeczniczka Urzędu Miejskiego Nowej Soli