"Cele strategiczne związane z wejściem na GPW w 2011 roku to dostęp Banku Pocztowego do kapitału potrzebnego na dalszy intensywny rozwój (w tym finansowanie akcji kredytowej banku), rynkowa wycena i wzrost wartości Banku Pocztowego jako składnika wyniku skonsolidowanego Poczty Polskiej, wzrost przychodów Grupy Poczty Polskiej ze sprzedaży produktów bankowych, wzrost wiarygodności kredytowej" - czytamy w prezentacji Banku Pocztowego.

"W przyszłości możliwość łatwej sprzedaży posiadanych akcji na giełdzie, dokapitalizowanie Banku w przyszłości - potencjalne szybsze i łatwiejsze do przeprowadzenia poprzez giełdę oraz ocena wiarygodności prowadzonej polityki biznesowej Banku przez niezależnych analityków giełdowych" - czytamy dalej.

W prezentacji podano, że instytucja liczy na "potrojenie liczby klientów detalicznych w ciągu czterech lat i posiadanie bazy klientów detalicznych na poziomie 1,5 mln w 2013.

"Ambitny cel możliwy do osiągnięcia dzięki: silnej akwizycji klientów przez atrakcyjny rachunek bieżący, wsparcie usługi rachunki przez konto oszczędnościowe, zmniejszenie wskaźnika odpływu klientów poprzez prowadzone badania lojalności oraz satysfakcji, poprawę wizerunku banku i modernizację sieci sprzedaży, działania akwizycyjne skierowane do osób wykluczonych finansowo, działania edukacyjne klientów" - czytamy w prezentacji Banku Pocztowego.

Reklama