Niemiecki gigant z branży odzieży sportowej Adidas planuje wprowadzić na rynek nową markę – Adidas Neo, podaje „Sueddeutsche Zeitung”. Niemiecki koncern chce w ten sposób podjąć walkę z największymi firmami odzieżowymi, takimi jak szwedzki Hennes & Mauritz czy hiszpańska Zara.

„Poprzez markę Adidas Neo chcemy otworzyć się na nowy segment – dzieci i młodzież pomiędzy 12. a 19. rokiem życia” – powiedział „Sueddeutsche Zeitung” Erich Stamminger, członek zarządu Adidas, odpowiedzialny za takie marki jak Adidas oraz Reebok.

Do roku 2015 dochody ze sprzedaży marki Neo powinny wynieść więcej niż miliard euro – twierdzi Stamminger. Neo ma być jednym z głównych elementów strategii wzrostu koncernu Adidas.

>>> Zobacz także: Zdobycie tytułu oficjalnego sponsora imprezy sportowej nie zawsze jest opłacalne

Reklama

„Do końca 2011 roku z naszymi partnerami będziemy obecni w 30 miastach niemieckich. Jednocześnie myślimy nad otwarciem własnych sklepów Neo na innych rynkach” – dodaje członek zarządu Adidas.

Według obliczeń, Adidas wraz z nową marką Neo na rynku mody do 2015 roku miałby osiągnąć wartość 125 mld euro – donosi "Sueddeutsche Zeitung".

>>> Czytaj również o polskim rynku mody