Polkomtel (sieć Plus) rozszerzył ofertę o sprzedaż energii elektrycznej klientom biznesowym, podał operator. W planach ma także klientów indywidualnych.
>>> Czytaj też: S&P obniża perspektywę ratingu Cyfrowego Polsatu do stabilnej
"Polacy coraz odważniej decydują się na zmianę dostawców energii. To dla nas dobra informacja, tym bardziej, że potencjał rynku energetycznego oceniamy na blisko 13 milionów gospodarstw domowych i ponad 1 milion firm. Dzięki unikalnej ofercie Plus zyskuje dziś zdecydowaną przewagę konkurencyjną. Jako pierwsi możemy zaproponować klientom usługi telefonii komórkowej, mobilnego internetu, telewizji i energii elektrycznej" - powiedział członek zarządu Polkomtelu Tomasz Zadroga, cytowany w komunikacie.
Zadroga dodał, że sprzedaż energii Plus zaczyna od klientów biznesowych, ale już dziś ma w planach ofertę dla klientów indywidualnych.
Spółka podkreśla, że od 2011 roku liczba klientów, którzy zmienili dostawcę energii wzrosła aż o 25 proc. w przypadku gospodarstw domowych i 18 proc. w przypadku firm. "Jest to więc doskonały moment na rozszerzenie oferty i wejście Plusa na rynek energetyczny w Polsce" - czytamy dalej.
>>> Czytaj też: Cyfrowy Polsat przejmuje sieć Plus: poznaj szczegóły transakcji
>>> Czytaj też: Cyfrowy Polsat może przejąć Grupę Midas po 2016 roku