Kurs odniesienia przed dniem debiutu ustalono na 0,70 zł.
Na NewConnect debiutuje 4 mln akcji serii B i 15.050 akcji serii C, objętych na przełomie sierpnia i września tego roku w ofercie publicznej. Akcje te kupiło trzech inwestorów, a spółka pozyskała z emisji 10.535 zł, ponieważ cena emisyjna wynosiła 70 gr za akcję. Spółka zakładała emisję o wielkości do 4 mln akcji serii C.
Hurtimex zajmuje się projektowaniem i produkcją odzieży niemowlęcej i dziecięcej. Używa dwóch własnych marek - "tup-tup" i "HOOP". Kolekcje są prezentowane dwa razy do roku. Hurtimex jest też dystrybutorem firmy Kanz, europejskiej firmy zajmującej się modą dla dzieci.
Spółka zatrudnia własnych projektantów. Około 60-70 proc. całości kolekcji stanowią zakupy realizowane na Dalekim Wschodzie (Chiny i Indie).