"Chcemy, by użytkownicy Allegro czuli się pewnie i bezpiecznie bez względu na to, czy robią zakupy, czy prowadzą sprzedaż na naszej platformie. Wiemy, że prowadzenie profesjonalnego biznesu wymaga wiedzy i doświadczenia. Czujemy się odpowiedzialni za naszych partnerów biznesowych i chcemy, aby każda zmiana wprowadzana na platformie była im przekazana w sposób dostępny, merytoryczny i atrakcyjny. Dlatego, wraz z zespołem 46 wewnętrznych ekspertów oraz 5 autorytetów spoza Allegro, przygotowaliśmy platformę szerzącą wiedzę o e-commerce. Uczestnicy mogą skorzystać z ponad 400 materiałów dodatkowych - filmów eksperckich, tutoriali i animacji, instrukcji obsługi, artykułów czy map myśli. Odbiorcami naszych kursów biznesowych są przede wszystkim polskie małe i średnie przedsiębiorstwa" - powiedziała odpowiedzialna za Akademię Allegro Kinga Hajducka cytowana w komunikacie.

"Planując nowe kursy, często wychodzimy poza tematykę sprzedaży na Allegro i pomagamy poruszać się w świecie e-commerce. Przykładami są m.in. cykl 'Jak uczyć się angielskiego?' czy 'Profesjonalna komunikacja w biznesie'. Serdecznie zapraszam na akademia.allegro.pl po sporą dawkę wiedzy " - dodała.

Reklama

Akademia Allegro to platforma e-learningowa stworzona z myślą o wsparciu osób rozpoczynających sprzedaż na Allegro oraz edukacji kupujących. Akademia Allegro zorganizowała 177 webinarów, wzięło w nich udział 18 791 osób. Udostępniła 54 tematyczne kursy w wersji polskojęzycznej i 7 anglojęzycznej. Dedykowany kanał na YouTube, z filmami edukacyjnymi odwiedziło 876 700 unikalnych użytkowników.

Allegro jest platformą handlową numer 1 w Polsce. Sprzedaż realizowana jest głównie przez firmy za pośrednictwem platformy e-commerce typu marketplace Allegro.pl. Wartość sprzedanych produktów (GMV) na platformie grupy stanowiła ok. 3% rynku handlu detalicznego w Polsce w 2019 r. Od października 2016 r. Allegro należy do funduszy Cinven, Permira i Mid Europa. Spółka zadebiutowała na GPW w październiku 2020 r.

(ISBnews)