"Głównym celem strategii jest dalszy rozwój platformy e-commerce B2B ze szczególnym ukierunkowaniem na potrzeby i oczekiwania profesjonalistów z branży elektrotechnicznej oraz osiągnięcie do 2026 roku rocznych przychodów spółki na poziomie co najmniej 3 mld zł i EBITDA nie niższej niż 250 mln zł" - czytamy w komunikacie.

Strategia przewiduje także m.in. personalizację i rozwój obszaru marketing automation, nową architekturę ekosystemu e-commerce, rozwój portfolio usług dla klientów, podano w prezentacji strategii.

Reklama

W 2021 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży TIM sięgnęły 1,31 mld zł, zaś EBITDA wyniosła 144,6 mln zł.

TIM jest największym dystrybutorem materiałów elektrotechnicznych w Polsce. Spółka powstała w 1987 r. we Wrocławiu, od 1998 r. jest notowana na GPW. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1 314 mln zł w 2021 r.

(ISBnews)