Orange wprowadza ofertę Love, przyspieszy pozyskiwanie klientów i cross-selling



Warszawa, 09.02.2017 (ISBnews) - Orange Polska wprowadza kompleksową ofertę Orange Love, która ma przyspieszyć tempo pozyskiwania nowych klientów, jak również cross-selling dotychczasowej bazy, poinformował prezes Jean-François Fallacher.

"Orange Love to nowa kompleksowa usługa, uwzględniająca wszystkie nasze kluczowe produkty. Chcemy dzięki niej przyspieszyć pozyskiwanie zarówno nowych klientów, jak przekonać dotychczasowych klientów do skorzystania z elementów tej oferty, których nie mają w dotychczasowym pakiecie" - powiedział Fallacher dziennikarzom.

"Silny akcent kładziemy w tej ofercie na rozrywkę i jej dostępność w technologii 4K oraz na platformach mobilnych. Liczę więc na przekonanie do nowej oferty klientów, którzy są po prostu fanami rozrywki i technologii, zwłaszcza że w ramach Love będzie można nabyć telewizor" - dodał prezes Orange Polska.

Wiceprezes operatora Mariusz Gaca podkreślił podczas prezentacji oferty, że Orange Love to światłowód, komórka, telefon domowy i TV w jednym. Oferta uwzględnia szybki internet światłowodowy do 600 Mb/s. "Obecnie jest to poziom wystarczający, ale światłowód pozwala na wyższe przepływności" - stwierdza Gaca.

W ofercie jest Funbox 3.0 z najszybszym wi-fi w cenie, dekoder Samsung 4k ultra HD oraz telewizory Samsung. Pakiet obejmuje nielimitowane połączenia stacjonarne, a także do USA i Kanady. Cena to 69 zł miesięcznie w pierwszym roku i 99,9 zł w kolejnych okresach oraz możliwości zwiększania pakietu.

Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to wiodący dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii stacjonarnej i komórkowej, dostępu do internetu, telewizję oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP).

(ISBnews)