"Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników i przebiegu oferty publicznej. Wszystkie zaoferowane akcje zostały objęte przez inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych, a stopa redukcji w transzy inwestorów indywidualnych była bardzo wysoka i wyniosła 81,5 %" - powiedział Mirski, cytowany w komunikacie.

Ostatecznie do inwestorów indywidualnych trafiło 400 tys. akcji, a do inwestorów instytucjonalnych - 1,60 mln akcji.

Spółka pozyskała w ramach oferty publicznej 1,10 mln akcji nowej emisji 12,43 mln zł brutto, które przeznaczy na realizację strategii zwiększenia mocy produkcyjnych w sektorze innowacyjnych produktów, które pozwolą na wejście w nowe segmenty rynku oraz zwiększą konkurencyjność MFO na rynkach europejskich, głównie na najbardziej rozwiniętym i chłonnym rynku niemieckim, podano w materiale.

Oferta objęła również 900 tys. akcji sprzedawanych przez inwestora finansowego, co oznacza, że wartość całej oferty wyniosła 22,6 mln zł.

Reklama

MFO, działająca od 2000 roku, jest liderem polskiego rynku zimnogiętych profili stalowych. Spółka produkuje przede wszystkim profile zimnogięte dla wytwórców stolarki okiennej z PCV oraz profile specjalne zimnogięte dla branży konstrukcyjnej, automotive, instalatorskiej i klimatyzacyjnej. Największym akcjonariuszem MFO jest prezes Tomasz Mirski. Na koniec 2012 roku spółka zatrudniała 131 osób.

>>> Czytaj też: MFO chce wejść na warszawską giełdę na przełomie roku