„Prospekt został już złożony do KNF. W chwili obecnej w związku z planowanym przejściem na główny parkiet GPW nie planujemy emisji akcji. Realizujemy dotychczasowy plan inwestycyjny związany z zakupioną w ubiegłym roku byłą Stocznią Tczew. Z kolei w przypadku pojawienia się atrakcyjnych inwestycji i przy dobrym odbiorze spółki na głównym parkiecie nie wykluczamy nowych emisji" – powiedział ISBnews Bartoszewicz.

Wskazał, że cele operacyjne na rok 2014 stoją pod znakiem dywersyfikacji działalności.

„W produkcji jest to poszerzenie oferty o wyroby ze stali i aluminium w zakresie łodzi oraz wykorzystanie możliwości produkcyjnej stoczni, w tym do remontów i napraw jednostek pływających przy użyciu pochylni i urządzeń slipowych. Dywersyfikacja rynków to umocnienie sprzedaży w Niemczech oraz wejście na nowe rynki, w tym Francja, Szwecja, Finlandia, Rosja. Ponadto planujemy wdrożenie produkcji nowego modelu Admiral 720 Cabin oferującego nowatorskie rozwiązania konstrukcyjne - prototyp prezentowany jest na Targach Boot Dusseldorf w styczniu. Łódź cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem i uzyskuje pozytywne komentarze" – ocenił prezes Admiral Boats.

W segmencie łodzi (rekreacyjnych, motorowych) Bartoszewicz podkreślił bardzo dobry odbiór spółki na targach w Londynie.

Reklama

„Admiral 760 Hts znalazł się w finale głównej nagrody targów, a konsekwencją są nowe zamówienia na ten model. Widać ożywienie, wpływają sukcesywnie zamówienia na dostawy w 2014r. co potwierdza lepszą sytuację rynku niż rok wcześniej. W chwili obecnej trwają największe targi Boot Dusseldorf, a nasze stoisko cieszy się dużym zainteresowaniem. Prezentujemy łącznie 6 modeli, w tym nagradzana łódź Admiral 760 Hts oraz wspomnianą premierę" – wskazał prezes spółki.

Jednocześnie dodał, że w segmencie laminatu technicznego firma realizuje obecnie zlecenia z Irlandii, które nie podlegają czynnikom sezonowym, a w przygotowaniu są dostawy do Niemiec i Holandii związane z wyrobami do handlu paliwami.

„W produkcji stalowej zrealizowaliśmy pod koniec 2013 roku pierwsze zlecenie budowy konstrukcji stalowej i obecnie rozpoczynamy prace nad kolejnymi kontraktami. Zauważamy duże zainteresowanie na tego typu produkcję, co wiąże się obecnie z bardzo dobrą koniunktura na rynku konstrukcji stalowych również na potrzeby przemysłu okrętowego" – podsumował prezes Admiral Boats.

Spółka to notowany na NewConnect od 2011 r. producent łodzi. Ma w ofercie ponad 60 modeli.