Polski kanał e-commerce wypracował w październiku 1,57 mln zł przychodów dla CDRL, co oznacza wzrost o 44% r/r, podano również.

Narastająco od początku roku przychody w tym kanale sprzedaży wyniosły 10,72 mln zł przychodów, czyli 82% więcej niż rok wcześniej.

Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Na koniec czerwca miała 246 sklepów Coccodrillo w Polsce, o 12% więcej niż przed rokiem. Łączna powierzchnia polskich sklepów wynosiła 16 891 m2, co oznacza wzrost o 9% r/r. Liczba sklepów zagranicznych wzrosła o 36% w skali roku do 225. Łącznie CDRL miało 471 punktów sprzedaży na koniec I poł. 2016 r.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.

(ISBnews)